Գործունեությունը
- 1997թ.-ից ասոցիացիան ստանձնել է ՀՀ-ում իր տեսակի մեջ առաջին և միակ տեղեկատվական, վերլուծական, խորհրդատվական «Սպառող» ամսագրի հրատարակումը:
- Գործում է ասոցիացիայի «Մարքեթինգի և մոնիթորինգի» բաժինը:
- Իրականացվում է ՀՀ ներմուծվող, տեղում արտադրվող և երկրից արտահանվող սննդամթերքի, լայն սպառման ապրանքների որակի և պիտանիության վերահսկում:
- Իրականացվում է տեղական արտադրողների խորհրդատվություն, և լավագույնների խրախուսում, ի նպաստ հայրենական շուկայում տեղական արտադրանքի գերակայության:
- 2003թվականին ասոցիացիան հիմնադրել է «Հայաստանի սպառողների ազգային ակադեմիա իրավաբանական անձանց միությունը», որտեղ միևնույն նպատակի շուրջ, այն է` սպառողական ինստիտուտի վերջնական կայացումը մեր երկրում, միավորվել են մի խումբ գործող հասարակական կառույցներ: Ակադեմիան իրականացնում է «50 լավագույն արտադրողներ» ծրագիրը, որը նույնպես ուղղված է տեղական արտադրության խթանմանը մեր երկրում:
- Կազմակերպվում են դասախոսություններ, սեմինարներ, կլոր սեղաններ և կոնֆերանսներ:
- Ասոցիացիայի ներկայացուցիչները պարբերաբար հրավիրվում են միջազգային կոնֆերանսներին ու սեմինարներին:
- Պարբերաբար սպառման ոլորտի հիմնախնդիրների վերլուծություն է իրականացվում ԶԼՄ-ների միջոցով:
- 2003-2007թթ. - ին «Երևան» հեռուստաընկերության եթերում պարբերաբար հեռարձակվում էր «Սպառողի իրավունքը» հաղորդաշարը: Քայլեր են արվում հաղորդաշարը Հանրային հեռուստաընկերության եթերում վերականգնելու ուղղությամբ:
- Կրթական ծրագրերի շրջանակում նախապատրաստվել է հրատարակության «Սպառողների իրավունքների հիմունքները» դասագիրքն` իր երկու մեթոդական մշակումներով:
- Գործում են ասոցիացիայի խորհրդատվական և իրավաբանական ծառայությունները:
Տպագրված նյութեր