Սպառողների ազգային ասոցիացիան առաջնորդվելով «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքով և ասոցիացիայի Կանոնադրությամբ, առաքելություն ունի.
- Պաշտպանել սպառողների իրավունքները տնտեսության բոլոր ոլորտներում:
- Ներկայացնել սպառողների շահերը պետական կառույցներում:
- Մշտապես վերլուծության ենթարկել երկրում գործող օրենսդրության և սպառողի շահերին վերաբերող օրենքները, օրենսդրական ակտերն ու որոշումները և մշակել ու համապատասխան առաջարկներ ներկայացնել դրանց կատարելագործման ուղղությամբ:
- Իրականացնել ապրանքների և ծառայությունների անկախ փորձաքննություն:
- Անկախ փորձաքննություն իրականացնել գործող գների, տարիֆների ու ստանդարտների համապատասխանության վերաբերյալ:
- Իշխանություններին առաջարկներ ներկայացնել անորակ ապրանքներն ու ծառայությունները շրջանառությունից դուրս բերելուն ուղղված միջոցներ ձեռք առնելու ուղղությամբ:
- Աջակցել հայրենական որակյալ արտադրողներին և ծառայություն մատուցողներին:
- Բարձրացնել սպառողների գիտակցությունը, կրթել նրանց սպառողական գիտելիքներով, այդպիսով` հնարավորություն ընձեռելով ճիշտ կողմնորոշվել և պաշտպանել սեփական շահերը ապրանքների և ծառայությունների շուկայում:
- Պայքարել հանուն ազգաբնակչության առողջության պահպանման և ապագա առողջ սերնդի ձևավորման:
- ԶԼՄ-ների օգնությամբ սպառողներին պարբերաբար ապահովել համապատասխան տեղեկատվությամբ: